تاریخ: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۱۲
بازدید: ۴۱۳
کد خبر: ۶۱۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه خبر داد:

زیرساخت‌های شهرک صنعتی زاگرس با 110 میلیارد ریال اعتبار تامین شد

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: برای فراهم کردن زیرساخت‌های شهرک صنعتی زاگرس به منظور حضور سرمایه گذاران 110 میلیارد ریال هزینه شده است.
زیرساخت‌های شهرک صنعتی زاگرس با 110 میلیارد ریال اعتبار تامین شد

به گزارش می متالز، سید نعمت اله حقیقی در جلسه کارگروه اشتغال این استان با اشاره به پیگیری‌های لازم برای فراهم سازی و  تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی زاگرس افزود: به منظور جذب سرمایه و حضور سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی 110 میلیارد ریال هزینه شده است. 

رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه این جلسه با تشریح فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان در جهت رفع موانع تولید گفت: کمک به توسعه زیر ساخت‌های مراکز تولیدی، مذاکره و تعامل با بانک‌های عامل به منظور جلب همکاری بیشتر آنها و جذب تسهیلات مورد نیاز طرح‌ها و واحدهای تولیدی از مهم ترین اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بود.

حقیقی در ادامه تصریح کرد: یکی از اولویت های اصلی دولت تدبیر و امید فعال کردن بنگاه‌های راکد و افزایش ظرفیت تولیدی واحدهای نیمه فعال در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است که با شناسایی 250 واحد صنعتی نیمه فعال و راکد و تزریق تسهیلات مربوط به اقتصاد مقاومتی آن‌ها را فعال کرده و بار دیگر به چرخه تولید بازگرداند.

عناوین برگزیده