تاریخ: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۴۵
بازدید: ۵۱۶
کد خبر: ۶۴۹۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران مطرح کرد:

الگویی برای مجموعه‌های معدنی و صنعتی

می متالز - رئیس سابق اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در بازدید از مس سرچشمه گفت: با توجه به شناختی که از مجموعه‌های معدنی و صنعتی کشور دارم، مجموعه مس می‌تواند به‌عنوان یک الگو مطرح باشد.
الگویی برای مجموعه‌های معدنی و صنعتی

به گزارش می متالز، محسن جلال‌پور با بیان این مطلب و تاکید بر این‌که کارها و فعالیت‌هایی که در شرکت مس انجام می‌شود، تضمینی برای آینده استان کرمان و کشور است، گفت: صنعت مس مرهون تلاش‌های مهندس مرادعلیزاده در این دوره و دوره قبلی بوده و کارهایی که در این‌جا اتفاق افتاده، تضمینی برای آینده استان و کشور است.
وی افزود: اقدامات صنعت مس در مجموعه مس سرچشمه، بسیار ثروت‌افزا و اشتغال‌آفرین و از همه جهت قابل‌ تقدیر است؛ به‌ویژه نظم و انضباط و اهمیت به مسائل امنیتی و سلامتی کارگران برای من قابل‌ توجه بود.
جلال‌پور روند و استانداردهای کاری در مس سرچشمه را هم‌گام با تکنولوژی روز دنیا دانست و ادامه داد: آنچه در دنیا اتفاق می‌افتد و در مس سرچشمه پیش می‌رود، نشان می‌دهد که ما با دنیا همراه هستیم و آینده مس با این روندی که دنبال می‌شود، بسیار روشن است.
رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران همچنین گفت: نگرانی من از شرایطی است که گاهی اوقات از بیرون تحمیل می‌شود و باعث می‌شود مدیران نتوانند کارهای علمی و کارشناسی خود را درست انجام دهند.
گفتنی است؛ در جریان این بازدید، جمعی از دست‌اندرکاران شرکت «اقتصاد تابان» دارای چهار مجموعه رسانه‌ای «دنیای اقتصاد»، «تجارت فردا»، «اقتصادنیوز» و «فاینشنال تریبون» نیز از بخش‌های مختلف مس سرچشمه بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های شرکت مس قرار گرفتند.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده