تاریخ: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۷:۰۹
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۶۵۳۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
در حاشیه چهارمین کنفرانس ایران- اروپا از سوی رییس هیات عامل ایمیدرو صورت گرفت:

ارایه فرصت های همکاری در معادن ایران به شرکت های گلنکور و ای بی بی

می متالز - رییس هیات عامل ایمیدرو در دیدارهای جداگانه ای با مدیرعامل شرکت گلنکور و معاون شرکت ای بی بی سوئیس به معرفی و تشریح فرصت های همکاری و سرمایه گذاری در بخش معدن ایران پرداخت.
ارایه فرصت های همکاری در معادن ایران به شرکت های گلنکور و ای بی بی

به گزارش می متالز، مهدی کرباسیان که برای حضور در چهارمین کنفرانس ایران_اروپا به زوریخ سفر کرده است، در حاشیه برگزاری این کنفرانس با مدیرعامل شرکت گلنکور و معاون شرکت ABB سوئیس در دیدارهای جداگانه ای به بررسی و معرفی فرصت های همکاری و سرمایه گذاری بخش معدن ایران با شرکت های مذکور پرداخت.

مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو و ایوان گلسنبرگ Ivan Glasenbergمدیرعامل شرکت گلنکور در این دیدار به تشریح سرمایه گذاری مستقیم در طرح های مس، سرب و روی و سنگ آهن ایران پرداختند.

همچنین در نشست کرباسیان با معاون شرکت ABBسوئیس که به صورت یک کارگاه آموزشی برگزار شد همکاری بیشتر ایمیدرو و ABBدر افزایش بهره وری و صرفه جویی در مصرف انرژی با رویکرد استفاده از تکنولوژی های نو در کاهش مصرف و بهره وری انرژی در طرح های معدنی و صنایع معدنی برای کاهش قیمت تمام شده محصولات معدنی و فلزی مورد بررسی قرارگرفت.

طی نشست مذکور، شرکت ABB به ارائه طرح های موفق این شرکت در حوزه انرژی های نو، بهره وری انرژی ، مدل سازی استخراج مواد معدنی در کشور های مختلف پرداخت.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده