تاریخ: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۸:۵۷
بازدید: ۴۰۴
کد خبر: ۶۵۶۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

در چهارمین همایش «دانیلی» چه گذشت؟

می متالز - چهارمین همایش دانیلی روز سه‌شنبه در ایتالیا برگزار شد. در این گردهمایی کارشناسان مربوط از نقاط مختلف جهان از جمله ایران حضور داشتند.
در چهارمین همایش «دانیلی» چه گذشت؟

به گزارش می متالز، چهارمین گردهمایی دانیلی در محل کارخانه «اودین» روز سه‌شنبه ۱۱ مهر در ایتالیا برگزار شد و هیات‌های مختلف فولادی از سراسر جهان در آن حضور یافتند. از ایران نیز حدود ۸۰ فعال ایرانی دعوت شده بودند.
در نخستین پنل برگزار شده، نخست در ارتباط با روند تقاضای طولانی‌مدت فولاد با حضور باربارا اسمیت (رئیس و مدیر بخش بازرگانی فلزات از امریکا)، رائول گوتیرز (مدیر Deacero از مکزیک)، مارک لین (مدیر و رئیس Feng Hsing از تایوان)، امانوئل موراندی (مدیر Made in Steel از ایتالیا)، جیانپیترو بندتی (مدیر شرکت گروه دانیلی از ایتالیا) و لی ژین چوآنگ (مدیر و مهندس ارشد از موسسه پژوهشی و برنامه‌ریزی صنعت متالورژی چین) سخنانی ایراد کردند.
گرداننده این پنل نیز ادوین باسن (مدیر انجمن جهانی فولاد) بود. در پنل نخست گردهمایی دانیلی، جیانپیترو بندتی (مدیرعامل گروه دانیلی) نیز آینده تقاضای فولاد را رو به بهبودی دانست.
همچنین در این گردهمایی جیان فرانکو مارکونی و آلبرتو زاگلیانو از تیم دانیلی در ارتباط با فلز سبز (تعهد به داشتن جهان پایدار) سخنرانی کردند و حاضران، شاهد اجرای تیم دانیلی پائولو راتزا، ساندرو اورلاندو و ایوان بوسنیاک در ارتباط با بسته‌های راهبردی برای توسعه کارخانه‌ها و فرآیندها بودند.
در این گردهمایی پیتر مارکوس (مدیر ورلد استیل داینمیکس) در ارتباط با فناوری‌های صنعت فولاد و وضعیت فولاد در جهان سخن گفت.
از ۸۰ فعال صنعت ایرانی که در این کنفرانس حضور داشتند، محمود ارباب‌زاده مدیرعامل فولاد سپیددشت، عباس تفضلی مدیرعامل فولاد شادگان، عبدالرضا محمودپور مدیرعامل فولاد اکسین، بهرام سبحانی مدیرعامل و منصور یزدی‌زاده معاون فروش فولاد مبارکه اصفهان و همچنین محمد خانداداش‌پور (روسای فعلی و پیشین شرکت ملی فولاد ایران) نیز حضور داشتند.
در پنل دوم این کنفرانس این پرسش مطرح شد که آیا کارخانه‌های کوچک و میکرو منطقه‌ای پاسخگوی دوره «عادی جدید» برای مصرف فولاد خواهند بود؟ در این پنل آنتونیو گوتزی (مدیرعامل شرکت Duferdofin Nucor ایتالیا)، هورست ویزینگر (موسسه مشاوره هورست ویزینگر اتریش)، دائو رافیک (نایب رئیس و مدیر شرکت Solb Misr مصر)، جیانپیترو بندتی (رئیس هیات مدیره گروه دانیلی ایتالیا)، جیاکومو مارشی دانیلی (مدیر گروه دانیلی ایتالیا) و نچدت اوتکانلار (عضو هیات مدیره شرکت Kroman Celik Sanayi ترکیه) سخنرانی کردند و مدیریت پنل با پیتر مارکوس بود.
در پایان نیز به جیووانی آواردی برای ۴۰ سال خدمت در ارائه فناوری‌های پیشرو در کارخانه‌های ورق سرد و گرم از سوی جیانپترو بندتی جایزه‌ای اهدا شد.
در این همایش همچنین کیث شیلام و لیزا گروسو از تیم دانیلی در ارتباط با پارادایم جدید ارائه خدمات به مشتریان و توسعه اکوسیستم مشترک برای اجراهای موثر سخنرانی کردند و مارکو اومتتو از گروه دانیلی و توماس پاریسینی از دانشگاه تریسته در ارتباط با دیجیتال و متالورژی، پیوستگی در کیفیت، کاربردها در کارخانه و بهره‌وری و دسترسی‌های سریع سخن گفتند.
آنتونلو موردگلیا از گروه دانیلی در ارتباط با اتوماسیون صحبت کرد و نیکولا پونتونی و کارملو ماریا بروکاتو از گروه دانیلی در ارتباط با همکاری دانیلی و سورال کبک کانادا و تولید مفتول‌های آلومینیوم در رنج‌های عریض سخن گفتند.

منبع: صمت
عناوین برگزیده