تاریخ: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۰:۱۷
بازدید: ۳۰۳۹
کد خبر: ۷۴۳۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

یادداشت اختصاصی هومان خواجه نصیری معاون سابق معدنی گروه صنعتی بازرگانی ایران اروپا و مدیر سابق اجرایی اتوتک ایران

می متالز - توضیحات رسمی هومان خواجه نصیری پیرامون کناره گیری از تمام مسوولیت هایش در گروه صنعتی بازرگانی ایران اروپا و اتوتک ایران را به شرح ذیل بخوانید.
یادداشت اختصاصی هومان خواجه نصیری معاون سابق معدنی گروه صنعتی بازرگانی ایران اروپا و مدیر سابق اجرایی اتوتک ایران

به گزارش می متالز، لحظاتی پیش، خواجه نصیری با ارسال یادداشتی اختصاصی به این پایگاه خبری، توضیحاتی در خصوص مطلبی که چند روز پیش از طریق همین سایت خبری - تحلیلی پیرامون استعفایش درج شده بود، ارایه نمود که عینا به شرح ذیل انعکاس می یابد:

در طول ١٨ سال فعالیت مستمرم در حوزه صنایع معدنی و فلزات کشور، افتخار خدمت، شاگردی و همکاری نزدیک با دو تن از مدیران خاص، توانمند و کارآمد این حوزه را داشتم.

در دو سال اول، از محضر جناب مهندس مرتضی سید محمود، معاونت فنی و مهندسی شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات وابسته به شرکت ملی صنایع مس ایران، فیض بردم. پس از گذر از مصاحبه استخدامی و چند ماه کارآموزی، کم کم در سایه ذکاوت، صلابت و راهنمایی های کم نظیر ایشان، جسارت کارشناسی در زنجیره صنعت مس کشور، را پیدا نمودم.

سپس بر حسب اتفاق، سعادت آشنایی با جناب مهندس محمد مهندسی، رئیس هیات مدیره گروه صنعتی و بازرگانی ایران اروپا را پیدا کردم و از سوی ایشان برای همکاری در واحد معدن گروه که به نمایندگی اتوکومپو تکنولوژی سابق و اتوتک فعلی اختصاص یافته بود، دعوت شدم.

بی تردید شاگردی ایشان به عنوان یک کارآفرین با فراست، کار بلد و با معلومات در حوزه اقتصاد و تجارت بین الملل، نقطه عطفی در کار حرفه ای من بود.

در این دوره ١٦ ساله به پشتوانه اعتماد، حمایت، آموزش ها، استقلال عمل و اختیارات ویژه ای که ایشان به اینجانب دادند و همچنین منابع و اعتباری که مالکان مجموعه در اختیارم گذاشتند و البته خوشنامی و تخصص اتوتک، موفقیت های بسیاری حاصل شد که در سایه آنها، اسباب پیشرفت این حقیر تا معاونت معدنی گروه و مدیریت اجرایی اتوتک ایران نیز به تدریج محقق شد.

از آنجائی که من تنها، ستاره ای کوچک از آسمانی پر ستاره بودم، بر این باورم که با افول من نیز، موفقیت های مجموعه با درخشش همکارانم، تداوم خواهد یافت. 

در پایان برای مدیرعامل جدید گروه صنعتی و بازرگانی ایران اروپا، آرزوی توفیق و کامیابی روزافزون دارم و از اینکه به دلیل اختلاف نظرهای متعدد ولی صرفا کاری با این برادر کوچکترم، امکان تداوم همکاری با مجموعه را نداشتم، بسیار متاسفم.

با آرزوی بهروزی برای همه ارکان جامعه معدنی کشور.

هومان خواجه نصیری
١٩ آبان ١٣٩٦
منبع: می متالز
عناوین برگزیده