تاریخ: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۳۷
بازدید: ۴۷۷
کد خبر: ۷۷۵۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

تولید ماهانه آهن اسفنجی شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری از مرز 53 هزار تن گذشت

می متالز - کارکنان سخت کوش واحد آهن سازی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با عزمی راسخ و قابل تقدیر در ادامه رکورد شکنی‌های ماهانه درسال 1396، در آبان ماه سال جاری نیز توانستند توانایی و تعلق سازمانی خویش را به اثبات برسانند و به تولید 53 هزار و 254 تن آهن اسفنجی دست یابند.
تولید ماهانه آهن اسفنجی شرکت فولاد سفید دشت چهارمحال وبختیاری از مرز 53 هزار تن گذشت

به گزارش می متالز، مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری با تایید این خبر، رکورد قبلی تولید ماهانه این محصول در واحد آهن سازی را به میزان 48 هزار و 942 تن و مربوط به مهر ماه 1396 خواند.
جمشید علی بابایی در ادامه تصریح کرد: نکته حائز اهمیت در نتایج اخیر کمیت تولید فراتراز برنامه پیش بینی شده (به میزان 45800 تن) می باشد. این در حالی است که توسعه های آتی نیز همزمان با توسعه کاری در شرایط کاملاً ایمن در حال انجام است.
وی با تاکید بر این مطلب که اینگونه نتایج افتخار آمیز حاکی از توانایی، تعصب ملی و تعهد به حصول اهداف سازمانی در مجموعه همکاران شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری می‌باشد، اظهار امیدواری کرد: در سایه راهبردهای مدیریت عالی سازمان و تلاش مجدانه همکاران و همچنین به‌کارگیری شیوه های کارِگروهی در آینده نیز شاهد ثبت اینگونه موفقیت‌ها در آلبوم افتخارات این شرکت باشیم.

عناوین برگزیده