تاریخ: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۴۶
بازدید: ۳۹۴
کد خبر: ۷۷۵۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
با گذشت 8 ماه از سال

رکورد سالانه ارسال شمش در فولاد خراسان شکست

می متالز - رکورد ارسال ماهانه و سالانه ارسال شمش مجتمع فولاد خراسان در آبان ماه سال جاری شکسته شد.
رکورد سالانه ارسال شمش در فولاد خراسان شکست

به گزارش می متالز و به نقل از روابط عمومی فولاد خراسان، مدیر بازاریابی و فروش شرکت با اعلام این خبر افزود: ثبت رکورد سالیانه ارسال شمش در آبان ماه سال جاری به میزان 133 هزار تن می باشد که نسبت به رکورد قبلی که در سال 1394 به میزان 107 تن بود، 24 درصد رشد را نشان می دهد و این در حالی است که این رکورد سالانه با گذشت 8 ماه از سال محقق شده است.

مهندس حسین بختیاری همچنین گفت: در آبان ماه سال جاری 34 هزار و 553 تن شمش از مجتمع بارگیری و ارسال شده است که نسبت به رکورد ماهانه 50 درصد رشد را نشان می دهد. رکورد پیشین ارسال شمش از فولاد خراسان مربوط به شهریور ماه 94 سال به میزان 23 هزار تن می باشد.

وی در ادامه موجودی انبار را تا پایان شش ماه سال جاری 11 هزار و 931 تن اعلام نمود و افزود: این میزان موجودی محصول در انبار از سال 1389 تاکنون بی سابقه بوده است کمترین موجودی انبار ثبت شده شرکت مربوط سال 89 با 11 هزار و 904 تن می باشد.

مهندس بختیاری برنامه ریزی و زمان بندی مناسب برای حمل محصول که توسط مدیر فولادسازی و پرسنل سختکوش آن واحد به ویژه پرسنل شاغل در انبار شمش رقم خورد بخشی از عوامل موثر در دستیابی به این رکورد خواند و افزود بدون همت بالای این عزیزان دستیابی به این رکورد محقق نمی گشت.

شمش فولاد محصولی است که در کارخانه های نوردی و برای تولید محصولات نهایی از قبیل میلگرد به مصرف می رسد.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده