تاریخ: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۲۱
بازدید: ۳۷۰
کد خبر: ۷۷۶۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انتشار شماره دوم از دور جدید نشریه داخلی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

می متالز - آنچه در فایل ضمیمه پیش روی شماست شماره دوم از دور جدید انتشار نشریه داخلی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر است که به همت پرسنل این شرکت در واحد مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل منتشر شده است.
انتشار شماره دوم از دور جدید نشریه داخلی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر

به گزارش می متالز، بدون شک انتشار این نشریه تلاشی نو برای ترویج دانایی و گام نهادن بر نردبان  فرازمند آگاهی است که با هدف ایفای قسمتی از نقش اطلاع رسانی و رسانه ای حوزه روابط عمومی  منتشر شده است. 
در این شماره نشریه، علاوه بر بخش های نشریه در حوزه ارائه عملکرد و گزارش های اقدامات و وظایف صنعتی و معدنی شرکت، به دنبال بخش هایی برای ارائه گزارش اقدامات فرهنگی و اجتماعی شرکت و نیز ایجاد تعامل و ارتباط با کارکنان و خانواده های ایشان بوده اند.

به گزارش می متالز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، مسلما تعامل و همکاری معاونین، مدیران و کارکنان مجموعه می تواند نشریه را در انجام رسالت ها و ایفای نقش های خود یاری دهد پس نشریه گل گهر انتظار دارد علاوه بر همکاری و حمایت های همیشگی شما بزرگواران از ابراز نظرات و همکاری دیگر کارکنان و حتی فعالان عرصه رسانه و فرهنگ بهره مند شود. در همین رابطه تقاضا دارد با ارسال ایده ها و سوژه های خود نشریه را یاری فرمایید.

لطفا در فایل ذیل شماره دوم نشریه را دانلود نمایید.
منبع: می متالز
عناوین برگزیده