تاریخ: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۰۰
بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۷۷۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان:

به زودی در استان کرمان شاهد شاخص و الگو شدن گل گهر در تولید و اشتغال همراه با ایمنی خواهیم بود

می متالز - مهندس رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در همایش تجلیل از فعالان و برگزیدگان حوزه ایمنی و آتش نشانی شهرستان و منطقه گل گهر: امیدواریم به زودی بتوانیم گل گهر را به عنوان شاخص و الگوی استان در تولید و اشتغال همراه با ایمنی، نشان دهیم که مسلما با همت مدیران این شرکت، این مهم شدنی است.
به زودی در استان کرمان شاهد شاخص و الگو شدن گل گهر در تولید و اشتغال همراه با ایمنی خواهیم بود

به گزارش می متالز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، مهندس رضا اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: مهندس ناصر تقی زاده را برای منطقه گل گهر نعمتی می دانم چرا که امروز کمتر مدیری داریم که تجربه دولتی، صنعتی، خصوصی و اداری را یک جا داشته باشد و بتواند به درستی از این تجربیات استفاده کند.

ایشان در ادامه افزود: یکی از جنبه های صیانت از نیروی کار، بحث ایمنی پرسنل کار است که همواره دنبال کرده ایم؛ استان کرمان در مقوله کاهش حوادث جزو استان های نمونه است.

اسماعیلی تصریح کرد: در مجموع 42 هزار کارگاه و تولیدی که در استان فعالیت می کنند، 300 هزار نفر مشغول کار هستند و برای این ارقام تعداد بازرسین ایمنی اداره کل کار بسیار کم است که البته با اجرای طرح هایی همچون افسران کار، سعی شده تا حدودی این خلاء ها پر شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در سال گذشته 600 نفر از مجموع واحدهای صنعتی استان در المپیاد ایمنی شرکت کردند که رتبه های اول آن مربوط به شرکت گل گهر بوده است. در المپیاد ایمنی امسال که علاوه بر کرمان، استان های سیستان بلوچستان و هرمزگان هم حضور داشتند، از 50 نفری که به مرحله دوم راه یافتند، 11 نفر از مجموعه گل گهر بوده است؛ این آمار، نشان از توان و سطح خوب بینش و دانش ایمنی در این مجموعه است.

 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده