تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۱:۰۳
بازدید: ۳۲۰
کد خبر: ۷۷۸۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جلسه مهم مقامات استانی کرمانشاه در مورد باز سازی مناطق زلزله زده

می متالز - روز چهارشنبه ستاد تسهیل استان کرمانشاه به ریاست استاندار در فرمانداری سر پل ذهاب بر گزار شد.
جلسه مهم مقامات استانی کرمانشاه در مورد باز سازی مناطق زلزله زده

به گزارش می متالز، جهانبخش شکری رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه گفت: جلسه ستاد تسهیل استان کرمانشاه با حضور استاندار ،مدیران و سرپرستان بانک های این استان با هدف ارزیابی دقیق خسارت زلزله درد ناک اخیر در بخش های مختلف صنعت،کشاورزی، گردشگری و ساختمان تشکیل شد.
وی با اظهار تأسف از مصیبت وارده به استان کرمانشاه و اشاره به زیانهای مادی و معنوی، افزود: بازسازی استان راباید بعنوان فرصتی برای رونق صنایع داخل استان مغتنم شمرد. جلسه چهارشنبه که در فرمانداری سر پل ذهاب برگزار شد، در راستای جلسات رفع موانع تولید ستاد تسهیل استان کرمانشاه بود که در نهایت مصوب شد تا به خسارت وارد شده به مناطق مختلف استان به یک فرصت نگاه شود تا زمینه های اشتغال و رونق صنایع فراهم شود. و شاهد تحول روز افزون در این منطقه باشیم.
رییس خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه خاطر نشان کرد:در این جلسه مصوب شد تا تمام مصالح ساختمانی برای بازسازی مناطق زلزله زده از صنایع داخل استان تامین شود و شرکت هایی که قصد حمایت دارند باید با خرید ملزومات در داخل استان همکاری لازم را داشته باشند.
وی گفت: برآورد خسارت احتمالی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان است که باید برای احیا صنعت گردشگری،مسکن و صنعت این استان کمر همت بست.

منبع: معدن 24
عناوین برگزیده