تاریخ: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۴۱
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۷۸۷۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

اخوان جابجایی خود از مدیریت ایرالکو را تایید کرد

می متالز - بهمن اخوان، مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) ضمن تایید خبر جابجایی خود از مدیریت این شرکت، گفت: خوشحالم که بار این مسئولیت از شانه من برداشته شده است و توانستم به مسئولیت‌های خود در این مدت به‌خوبی عمل کنم.
اخوان جابجایی خود از مدیریت ایرالکو را تایید کرد

به گزارش می متالز، وی به دستاوردهای این شرکت طی یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: ایرالکو در سال گذشته، هنگامی که من سکان مدیریت این شرکت را برعهده گرفتم، بیش از یک هزار و 300 میلیارد تومان بدهی داشت. ۲۸۰ میلیارد تومان زیان‌دهی داشت، حساب‌ها و انبارها خالی بود و باید در پایان ماه ۳۰ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌شد. اما خوشبختانه توانستیم به سلامت و بدون دریافت حتی یک ریال وام از بانک‌ها و دیگر نهادها، از مشکلات عبور کنیم.

اخوان همچنین اظهار داشت: طی این مدت برخلاف دوره‌های گذشته، حقوق تمامی پرسنل و کارگران در موعد مقرر پرداخت شد و هیچ مشکلی در این زمینه به وجود نیامد.

مدیرعامل ایرالکو به دیگر دستاوردهای دوران مدیریت خود اشاره کرد و افزود: در یک سال گذشته ایرالکو توانست از ذیل ماده 141 و ورشکستگی خارج شود و برای اولین بار پس از مدت‌ها سهام این شرکت در فرابورس ایران عرضه شد و مورد استقبال خریداران قرار گرفت. ضمن اینکه خط ۴ کارگاه احیای این شرکت پس از مدت‌ها افتتاح شد.

وی از مجلس خواست تا دوره مدیریت خود و مدیران قبلی را مورد تفحص قرار دهد.

گفتنی است که بهمن اخوان یک سال قبل جایگزین مجید پورعطار شد و پس از یک سال اکنون با سمت مدیرعاملی قدیمی‌ترین شرکت آلومینیوم خاورمیانه خداحافظی می‌کند.

عناوین برگزیده