تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۱۴
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۷۹۴۱
سرویس خبر : زمین شناسی

برنامه‌های لک برای سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور

می متالز - رئیس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از تعامل هرچه بیشتر این سازمان با بخش‌های مختلف دولتی و رسانه‌ای خبر داد.
برنامه‌های لک برای سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور

به گزارش می متالز، راضیه لک با اشاره به برنامه‌های سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی در دوره جدید ریاست خود اظهار کرد: برنامه‌های وسیعی برای بهبود و تسریع در روند کاری این سازمان در نظر گرفته شده و تغییراتی در بخش‌های مختلف ایجاد خواهد شد.

رئیس جدید سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، افزود: همچنین برنامه ریزی‌های خوبی برای تعامل با بخش‌های مختلف دولتی و رسانه‌ها در نظر گرفته شده که بلاشک سعی می‌شود این تعاملات بسیار بیشتر از دوره‌های گذشته باشد و از سوی دیگر برنامه ریزی‌های انجام شده بر توسعه هرچه بیشتر حوزه اکتشافات تمرکز خواهد داشت که به زودی در یک نشست رسانه‌ای جزئیات آن را تشریح خواهم کرد.

راضیه لک اخیرا با تغییرات به وجود آمده در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور پس از گذشت 20 سال از ریاست محمد تقی کره‌ای بر صندلی ریاست این سازمان تکیه زده است.

گفتنی است این سازمان در دوره مدیریت طولانی مدت مهندس کره‌ای تعاملات کمرنگی با رسانه‌ها داشته است که امید میرود با ریاست جدید، شاهد بهبود تعاملات رسانه‌ای با این سازمان باشیم.

عناوین برگزیده