تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۷:۲۹
بازدید: ۲۹۶
کد خبر: ۷۹۵۶
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

مراسم معارفه مدیر عامل جدید و تقدیر از مدیر عامل پیشین خودرو سازی سایپا برگزار شد

می متالز - در این مراسم قاسم جهرودی به عنوان مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا معرفی شد و از زحمات مهدی جمالی مدیر عامل پیشین این گروه خودروسازی قدردانی شد.
مراسم معارفه مدیر عامل جدید و تقدیر از مدیر عامل پیشین خودرو سازی سایپا برگزار شد

به گزارش می متالز، در این مراسم محسن صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت ، منصور معظمی رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران حضور داشتند.

معظمی رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به اهمیت صنعت خودرو گفت : دولت در سایپا سهام حداقلی دارد ولی به عنوان یک صنعت استراتژیک ، خودروسازی باید مورد حمایت دولت قرار گیرد که دولت در این زمینه هر گونه همکاری دارد.

وی افزود : باید به سمتی برویم که با ارتقا کیفیت رضایت مردم را بدست آوریم . البته روند افزایش شاخص ها صعودی است ولی نیاز به سرعت بیشتری دارد که وظیفه مدیرعامل جدید ، ایجاد این سرعت است.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه تصمیم هیات مدیره بر تغییرمدیرعامل سایپا بوده است تصریح کرد : وزارت صنعت معدن و تجارت در این زمینه دخالتی نداشته و علاقه ای هم ندارد دخالت کند و خوشحالیم کسی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده اند که رجای واثق دارم در صنعت خودرو مویی سفید کرده و راه پیشرفت و توسعه در سایپا را با سرعت بیشتر ادامه خواهد داد.

معظمی گفت : اصلاح ساختار در سایپا ضروری است و باید به سمت چابک سازی بیشتر درآن حرکت کنیم که موجب افزایش تولید و بهره وری و توسعه سایپا خواهد بود.

وی با اشاره به رقبای بالقوه سایپا در بازار گفت: باید استراتژی سایپا برای کسب سهم بازار افزایش یابد.

 

سایپا باید برای تمام سگمنت های خودرو بازار تولید داشته باشد

جهرودی مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا در این مراسم گفت : سایپا باید برای تمام سگمنت های خودرو بازار تولید داشته باشد.

وی سایپا افزود : در سایپا ، کار محور خواهیم بود و با اعتماد به تک تک کارکنان و شبکه قطعه سازی ، در خدمت مشتریان خواهیم بود.

جهرودی با بیان اینکه سایپا دارای بهترین کارکنان صنعت خودرو است تصریح کرد : انتظار می رود بزودی با توان کارکنان و متخصصین گروه خودروسازی سایپا بر تمام مشکلات فعلی فائق آییم.

عناوین برگزیده