تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۳۷
بازدید: ۳۵۵
کد خبر: ۸۱۵۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر مس منطقه کرمان:

همزمان با تغییر وضعیت شش هزار نفر از کارکنان مس، هزینه‌های تولید را کاهش دادیم

می متالز - مدیر مس منطقه کرمان با بیان اینکه تغییر وضعیت یکجای شش هزار نفر از کارکنان مس منطقه کرمان از وضعیت قراردادی به شرکتی بار مالی زیادی داشت، گفت: موفق شدیم هزینه‌های تولید در شرکت را کاهش دهیم.
همزمان با تغییر وضعیت شش هزار نفر از کارکنان مس، هزینه‌های تولید را کاهش دادیم

به گزارش می متالز، مهندس محمد حسنی در جلسه تولید مس منطقه کرمان اظهار کرد: خوشبختانه با همت همه واحدهای تولیدی، پشتیبانی، مهندسی و ستادی تولید مس محتوا در مس منطقه کرمان از برنامه تولید جلو افتاده است.
وی تصریح کرد: سعی کردیم ضمن حفظ میزان و کمیت و کیفیت، تولید را با کمترین هزینه و بهترین نگهداری از وسایل و پاسداری از کارکنان که سرمایه انسانی و دارایی‌های شرکت که معادن و تجهیزات هستند داشته باشیم.
وی تأکید کرد: غیر از ذوب و پالایش مس سرچشمه که به دلیل توقف اولیه هزینه‌های کاذب را نشان می‌داد، به خاطر افزایش تولید که داشتیم در همه واحدهای سرچشمه، خاتون آباد و میدوک افزایش هزینه‌ها در حد 4-5 درصد بود.
حسنی کنترل مصرف مواد مصرفی را در کاهش هزینه‌های تولید موثر خواند و گفت: کنترل مصرف انرژی ماهانه انجام می‌شود و سعی بر این است که در کنار تولید، سرانه تولید نیز افزایش و قیمت تمام شده کاهش یابد، در این رابطه توفیق نسبی داشتیم و امیدواریم که تا پایان سال این را ادامه دهیم.
وی به پروژه تعویض کوره فلش اشاره و بیان کرد: این پروژه کار عظیم، سخت و نگران کننده‌ای بود که خوشبختانه به سرانجام رسید و با کنترل آلایندگی و کاهش غبار و دود این کوره، آرامش اجتماعی و دغدغه محیط زیست نیز مدیریت می‌شود.
مدیر مس منطقه کرمان با بیان اینکه پرداخت‌های پیمانکاران به موقع انجام شده است، یادآور شد: گاهی اوقات ممکن است تاخیر یک هفته در پرداخت‌ها اثرات نامطلوبی داشته باشد و از حوزه مالی می‌خواهم برای پیشبرد پروژه ها بیشتر به تامین مالی کمک کنند.

عناوین برگزیده