تاریخ: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۵۶
بازدید: ۳۱۰
کد خبر: ۸۲۸۱
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تشکر جهانگیری از خدمت‌رسانی بنیاد مستضعفان به مناطق محروم کشور

می متالز - معاون اول رئیس جمهوری گفت: مسجد سلیمان شهر بزرگی است و مردم بزرگی دارد و از بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی جهت خدمات رسانی به مناطق محروم تشکر می کنم.
تشکر جهانگیری از خدمت‌رسانی بنیاد مستضعفان به مناطق محروم کشور

به گزارش می متالز، اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح فاز یک کارخانه آلومینیوم کاوه خوزستان در مسجد سلیمان با اعلام حمایت دولت از سرمایه گذاری در بخش خصوصی اظهار کرد: خوشحالیم که می بینیم کارهای خوبی در بخش صنعت کشور در حال انجام است و این یعنی که سرمایه گذران بخش خصوصی و غیردولتی در رشته های خوب اقتصادی خیلی خوب فعال هستند و کارهای بزرگی در حال انجام است.

وی ادامه داد: در سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی هم مطرح شده است که بخش خصوصی نباید از منابع دولت استفاده کند و دولت نباید برای رقابت با بخش خصوصی حضور داشته باشد زیرا دولت باید داور میدان باشد،در واقع باید میدان را برای رقابت بخش های خصوصی آماده کند.

جهانگیری افزود: شرکت ها باید تلاش کنند و ارتباط خود را با جهان گسترش دهند و بتوانند مشتریان خود را افزایش دهند اما وظیفه دولت در این میان بسترسازی است و دولت میتواند در بحث جذب سرمایه، حمایت و ایجاد اشتغال نقش مهمی ایفا کند.

وی ادامه داد: بحمدلله ما این امیدواری را هم در بخش خصوصی و هم در بخش غیردولتی عمومی مشاهده می کنیم و واقعا از بنیاد مستضعفان تشکر می کنم که روزهای قبل واحد فولاد را در خرمشهر افتتاح کرد و حالا می بینیم در مسجدسلیمان کارخانه آلومینیوم سازی را راه اندازی کرده است و اطلاع دارم که کارهای خوبی را در بحث کشاورزی، صنعتی و خدمات رسانی به مناطق محروم انجام داده است و با ارتباطی نزدیک در کنار دولت این فعالیت ها را انجام می دهد.

جهانگیری با بیان اینکه سرعت حرکت توسعه اقتصادی در حال افزایش است، عنوان کرد: کانون مهم صنعتی در مسجدسلیمان در حال شکل گیری است زیرا مسجد سلیمان جای بزرگی است و مردم بزرگی دارد چون اولین های کشور را در خود داشته است و حالا هدف ما این است تا توازن را در تمامی مناطق کشور برقرار کنیم و از مدیران و انجام دهندگان پروژه آلومینیوم سازی مسجدسلیمان تشکر میکنم.

معاون اول رئیس جمهوری یادآور شد: صنعت آلومینیوم یکی از رشته های مهم و کاربردی در صنعت و معدن است چون بسیار کاربردهای زیادی دارد زیرا یکی از مهم ترین صنایع زیرساختی کشور محسوب می شود.

عناوین برگزیده