تاریخ: ۰۱ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۰۴
بازدید: ۷۳۸
کد خبر: ۸۴۲۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان:

مس منطقه کرمان علاوه بر حضور فعال در جایگاه صنعتی ، جایگاه فرهنگی خوبی دارد

می متالز - مسابقه قرآن ویژه فرزندان شاهد مس با حضور بیش از 100 شرکت کننده صبح روز چهارشنبه در سرچشمه برگزار شد.
مس منطقه کرمان علاوه بر حضور فعال در جایگاه صنعتی ، جایگاه فرهنگی خوبی دارد

به گزارش می متالز، معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان در این مراسم در سخنانی ضمن آرزوی توفیق برای حاضرین وتقدیرازبرگزارکنندگان این دوره ازمسابقات اظهار داشت: با توجه به برگزاری نشست های خوب فرهنگی «یک مولف، یک کتاب» در سرچشمه، می توان از جایگاه اهل قلم برای تبیین سیره شهدا نیزکمک گرفت و هر چند ماه یک بار یک کتاب از یک نویسنده خوب در زمینه سیر تحول  شهید یا ایثارگری های شهیدان شاخص را برای آشنایی بیشتر با سیره شهدا داشته باشیم.
دکتر محسن ارسلان افزود: مس منطقه کرمان علاوه به حضور فعال در جایگاه صنعتی، جایگاه فرهنگی آن در بسیاری از مسائل، کم رنگ تر از مسائل صنعتی نیست و درراستای مسئولیت اجتماعی امیدواریم با برگزاری چنین مسابقاتی رونق بخشی بیشتر و ایجاد فرهنگ قرآنی بیشتر را در جامعه مس منطقه کرمان شاهد باشیم.
وی با تأکید بر اینکه جایگاه فرزندان شاهد و ایثارگر در مس منطقه کرمان ویژه است، تصریح کرد: مدیریت محترم مس منطقه کرمان توصیه اکید دارند که جایگاه فرزندان شاهد و ایثارگر و جامعه ایثارگری به شایستگی دیده شود. انتظار این نیست که تفاوتی قائل شویم ولی دیده نشدن یا اهمیت قائل نشدن یا توجه نکردن به مقوله ایثارگری، خوب نیست که در مجموعه مس این موضوعات به لطف خداوهمراهی مدیران وجود ندارد.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه تجربه اول برگزاری این مراسم است ایرادی نیست ولی بهتر این بود که از برجستگان قرآنی شهرهای مجاور نیز دعوت می شد و در کنار این مسابقات، محفل انس با قرآن را نیز برگزار می کردیم.
معاون منابع انسانی مس منطقه کرمان در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایتهای مدیران ارشد شرکت نسبت به توسعه بیش از پیش فرهنگی اجتماعی اقدام و برنامه های خوب و ماندگاری در کنار خدمات خود همچون گذشته داشته باشیم.

عناوین برگزیده