تاریخ: ۲۰ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۰۱
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۸۸۷۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان:

کام سهامداران از عملکرد فولاد مبارکه شیرین شد

می متالز - مدیر عامل فولاد مبارکه گفت: سهام شرکت فولاد مبارکه از زمان برگزاری مجمع عمومی در تیرماه تاکنون بیش از 100 درصد افزایش داشته است و این امر نشان‌دهنده عملکرد مثبت کارکنان شرکت است.
کام سهامداران از عملکرد فولاد مبارکه شیرین شد

به گزارش می متالز، به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، بهرام سبحانی با اشاره به موفقیت‌های اخیر فولاد مبارکه اظهار کرد: موفقیت فولاد مبارکه در نخستین دوره ارزیابی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (EFQM) و کسب عنوان سرآمدی و تقدیرنامه پنج ستاره و همچنین راه‌یابی فولاد مبارکه به جایزه جهانی تعالی سازمانی در سایه تلاش کارکنان این شرکت به وقوع پیوست.

وی در رابطه با تغییرات قیمت سهام این شرکت گفت: سهام شرکت فولاد مبارکه از زمان برگزاری مجمع عمومی در تیرماه سال جاری تاکنون بیش از 100 درصد افزایش داشته است و افزایش ارزش سهام سهامداران حقیقی و حقوقی فولاد مبارکه نشان‌دهنده عملکرد مثبت کارکنان شرکت است.

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه تصریح کرد: ادامه فعالیت در همه بنگاه‌های اقتصادی به‌ سلامت، شادابی و ارتقای ایمنی کارکنان مجموعه بستگی دارد؛ از این‌ رو ضرورت دارد کارکنان شرکت و پیمانکاران دستورالعمل‌های ایمنی را با جدیت رعایت کنند.

*کارکنان سرمایه‌های شرکت هستند

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: همه کارکنان شرکت فولاد مبارکه از سرمایه‌های ارزشمند این شرکت محسوب می‌شوند و پیمانکاران نیز به‌ عنوان بخشی از کارکنان شرکت باید در دوره‌های آموزشی مربوط به مباحث ایمنی شرکت کنند.

سبحانی همچنین به مدیریت حمل‌ و نقل مواد اولیه اشاره کرد و اذعان داشت: می‌توان با تشکیل یک کارگروه کارآمد از سوی واحد خرید شرکت، حمل مواد اولیه از معادن تا شرکت فولاد مبارکه را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی کرد.

وی در ادامه بیان کرد: توسعه‌ها باید با هماهنگی کامل بهره‌بردار ناحیه صورت گیرد تا بدون وارد آوردن هرگونه مانع و خلل در تولید، تحقق اهداف بهره‌بردار را نیز در برداشته باشند.

*مدیریت زمان و جلب رضایت مشتری

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در ادامه با تأکید بر مدیریت زمان در تحویل محصول به مشتریان گفت: تحویل به‌ موقع سفارش به مشتری نقشی ارزنده در جلب رضایت مشتریان دارد؛ از همین رو باید تمامی برنامه‌ها در این زمینه به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی یادآور شد: مدیریت زمان نه‌ تنها برای فولاد مبارکه، بلکه برای مشتریان نیز می‌تواند ارزش‌ افزوده بیشتری را به همراه داشته باشد و منجر به ارتقای سطح عملکرد شود.

سبحانی در پایان اذعان داشت: اجرای پروژه‌های استفاده از غبارهای فلزی در کوره‌های قوس الکتریکی و بازیابی پوسته‌های اکسیدی در فرایند تولید فولاد مذاب، تأمین قطعات یدکی مورد نیاز نواحی و همچنین اجرای پروژه‌های آب‌رسانی شرکت، از دیگر دستاوردهای شرکت است که به عملکرد هر چه‌ بهتر فولاد مبارکه کمک می‌کند.

عناوین برگزیده