تاریخ: ۲۸ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۳:۴۹
بازدید: ۵۹۲
کد خبر: ۹۴۳۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
سبحانی:

قصد خرید شرکت فولادی جدیدی را نداریم

می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، در آیین ربع قرن فعالیت این شرکت گفت: یکی از ویژگی های ارزنده فولاد مبارکه، برنامه ریزی برای تکمیل زنجیره تولید از سنگ آهن تا محصول نهایی است.
قصد خرید شرکت فولادی جدیدی را نداریم

به گزارش می متالز، بهرام سبحانی با اعلام این مطلب گفت: فولاد مبارکه به دنبال خرید شرکت های فولادی دیگر نیست. فولاد مبارکه در راستای هماهنگی بین تامین کنندگان خدمات و مواد اولیه در صدد مدیریت در تکمیل زنجیره تولید با هدف تولید محصول کیفی و اقتصادی با ارزش افزوده بالاست.

وی افزود: هم اکنون از سنگان و فنس مبارکه، گندله و کنستانتره و در ادامه احیا مستقیم، نورد سرد و گرم و ریخته گری همگی تحت مدیریت واحد شرکت صورت می پذیرد که این برنامه ریزی و سیاست مهم باعث می شود شرکت فولاد مبارکه همواره سود قابل قبولی داشته باشد و در مقابل بحران های اقتصادی مقاوم تر باشد.

سبحانی ادامه داد: در راستای تکمیل زنجیره تولید در فولاد مبارکه، شرکت هایی همچون فولاد هرمزگان، سپید دشت، سبا، امیرکبیر کاشان، ورق خودرو چهارمحال، ورق تاراز، مجتمع معادن سنگان و همچنین سه هلدینگ توکا فولاد، متیل و آتیه فولاد نقش جهان اقدام به تامین خدمات فنی مهندسی، نرم افزاری و سخت افزاری می کنند. فولاد مبارکه همواره از توان متخصصین بویژه بازنشستگان خود شرکت بهرمند بوده است.

عناوین برگزیده