تاریخ: ۳۰ دی ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۳:۳۴
بازدید: ۵۴۸
کد خبر: ۹۵۴۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

بیشترین مراجعه به دفتر نماینده مبارکه در مجلس مرتبط با فولاد مبارکه است

می متالز - نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: از مجموع 150 مراجعه مردمی در هفته به دفتر نماینده مردم شهرستان ،بیش از 80 درصد به مسائل مربوط به فولاد مبارکه مرتبط است.
بیشترین مراجعه به دفتر نماینده مبارکه در مجلس مرتبط با فولاد مبارکه است

به گزارش می متالز، زهرا سعیدی مبارکه روز پنجشنبه 28 دیماه 96 در مراسم بیست و پنجمین سالروز افتتاح شرکت فولاد مبارکه، با بیان اینکه صنعت فولاد از شاخصه‌های توسعه هر کشور محسوب می‌شود، افزود: همواره از این صنعت حمایت کرده و خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه صنعت فولاد از پایه های مهم اقتصادی کشور محسوب می شود گفت: در کنار هر فعالیت اقتصادی باید به مسائل زیست محیطی هم توجه ویژه ای شود.
سعیدی با بیان اینکه کارگران رکن اصلی کار محسوب می شوند از مدیرعامل فولاد مبارکه تقاضا کرد تا امنیت شغلی کارگران فضای سبز این شرکت را تأمین کند. 
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش ظرفیت تولید شرکت فولاد مبارکه افزود: افزایش تولید و فروش در شرکت فولاد مبارکه مدیون تلاش کارکنان این شرکت است.
وی همچنین خواستار توجه به وضعیت بازنشستگان شرکت فولاد مبارکه و استفاده از نیروهای جوان و متخصص در فولاد مبارکه شد.


رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان هم در این مراسم گفت: از استاندار اصفهان تقاضامندم از فرار و هدر رفت آب در این استان جلوگیری کند.
سید عبدالوهاب سهل‌آبادی با بیان اینکه همچنان پروژه‌های انتقال آب اصفهان به دیگر استان ‌ها در حال انجام است، افزود: در صورتیکه خزانه اصلی آب پر باشد مشکلی در انتقال آب نیست اما وقتی منابع اصلی آب خالی شده نباید این پروژه‌ها عملیاتی شوند.
وی با تأکید بر حمایت از شرکت‌ سهامی ذوب‌آهن و کارخانه پلی‌اکریل در کنار حمایت از شرکت فولاد مبارکه گفت: شرکت سهامی ذوب‌آهن نیز باید مانند شرکت فولاد مبارکه به جایگاه بین‌المللی بهتری برسد تا افتخاری برای استان و کشور باشد.
رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان اظهارکرد: همانگونه که در شرکت فولاد مبارکه به بومی ‌سازی توجه زیادی شده است باید در واحدهای تولیدی کوچک نیز این امر محقق و ترتیبی اتخاذ شود تا به بومی‌سازی در شرکت پتروشیمی اصفهان نیز کمک شود.


بیست و پنجمین سالروز تاسیس شرکت فولاد مبارکه روز پنجشنبه 28 دیماه 96 با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن نگین سپاهان شهر اصفهان برگزار شد. 
در پایان این مراسم از تمبر یادبود و اختصاصی فولاد مبارکه به مناسبت ربع قرن تلاش و سرآمدی و عبور از مرز تولید 100 میلیون تن فولاد خام از ابتدای بهره برداری تاکنون همچنین از 10 عنوان کتاب در زمینه تجربیات فولاد مبارکه در مسیر سرآمدی، رونمایی شد. 
فولاد مبارکه بزرگترین مجتمع صنعتی کشور و بزرگترین تولیدکننده فولاد تخت در خاورمیانه است. 
مجتمع فولاد مبارکه واقع در 75 کیلومتری جنوب غرب اصفهان دارای 35 کیلومترمربع وسعت و 17 کیلومتر مربع سالن تولید است.

عناوین برگزیده