تاریخ: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۵:۰۶
بازدید: ۴۵۰
کد خبر: ۹۷۵۷
سرویس خبر : آهن و فولاد

رکورد تولید ماهانه «آهن اسفنجی» در فولاد خراسان

می متالز - رکورد ماهانه تولید آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم فولاد خراسان شکسته شد.
رکورد تولید  ماهانه «آهن اسفنجی» در فولاد خراسان

به گزارش می متالز،  با تولید  128029تن آهن اسفنجی در دی ماه سال 1396 ، میزان تولید این محصول در فولاد خراسان،  نسبت به رکورد قبلی 901 تن افزایش یافت.

مدیر احیا مستقیم مجتمع فولاد خراسان رکورد قبلی تولید آهن اسفنجی را 127 هزار و 128 تن اعلام نمود، که در شهریور ماه سال 1392 اتفاق افتاده است.

مهندس فرشید فضیلتی افزود: با توجه به راه اندازی واحد فولادسازی شماره 2 در اردیبهشت ماه سال جاری و افزایش تولید آن واحد ، افزایش تولید در واحد احیا که تامین کننده ماده اولیه واحد فولادسازی است برنامه ریزی گردید.

وی دستیابی به این رکورد را تلاش همسوی همه همکاران تولید و پشتیبانی دانست و افزود: تامین به موقع قطعات یدکی وگندله مورد نیاز این واحد با افزایش زمان در دسترس تولید را از دیگر علل محقق شدن این رکورد نام برد.

ایشان ضمن تشکر و قدردانی از تمامی همکاران و دیگر بخش ها، که در به ثمر رسیدن ثبت این رکورد تلاش کرده اند، اظهار امیدواری نمود به زودی با راه اندازی واحد گندله سازی شرکت و پایداری تامین مواد اولیه باکیفیت، تولید ناحیه احیا نیز به رکوردهای بالاتری دست یابد .

یاد آور می شود واحد احیا مستقیم این شرکت دارای دو مدول  با تکنولوژی میدرکس می باشد و در سال 1388 افتتاح و شروع بکار نموده است.

 

 

 

منبع: می متالز
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده